wtorek, 4 sierpnia 2015

Odkrycia lipca 2015

Dzisiaj przychodzę do was z moimi odkryciami zeszłego miesiąca- lipca, ale nie będą to odkrycia kosmetyczne. Będzie to spis wszystkich kanałów na youtube, profili na instagramie, blogów i stron internetowych, którymi się inspiruje, które w pewien sposób wpływają na mnie. Dużo czerpię z nich porad i głównie inspiracji. Mam nadzieje, że spodoba wam się ta lista i przyznacie mi rację, że warto tam zaglądać. A nazwa odkrycia lipca pochodzi głównie stąd, że większość poznałam właśnie w ubiegłym miesiącu. Także zapraszam na dalszą część posta.

Na początek może zacznę od kanałów na youtube'ie

1. raaadzka, czyli dziewczyna, która potrafi nauczyć ubierać się każdego. Uwielbiam jej filmiki. To z jaką pasją potrafi przekazać swoją wiedzę. Jej filmiki dużo mnie nauczyły, dzięki niej w końcu dowiedziałam się jaką mam sylwetkę i jak powinnam się ubierać. Faktem jest, że nie zawsze się do tego stosuję, ale staram się.

2. Mówiąc Inaczej. Masz czasem problem z poprawna polszczyzną? Nie wiesz czy to dobrze odmieniasz? Albo po prostu chcesz popracować nad swoim językiem? Nie ma sprawy. Uwielbiam ją słuchać. Potrafi tak ciekawie tłumaczyć język polski, że od razu wszystko staje się jaśniejsze i dużo prostsze. Może dzięki niej będe popełniać mniej błędów językowych.
3. callmeblondieee, na jej bloga jakoś zbyt często nie wchodzę, ale kanał na yt uwielbiam. Głównie za tą różnorodność, bo można u niej znaleźć nie tylko porady kosmetyczne, ale również outfity, vlogi. No i to jak wspaniale się jej słucha, można godzinami siedzieć i słuchać. Niektóre youtuberki mówią tak monotonnie i pomimo tego, że mają wartościowe filmy, są bardzo niewyraźnie. Tutaj tego nie ma. Tyle w niej życia.

Teraz blogi, tutaj nie będzie tego wiele, ale jednak:

1. Kosmetyczna Hedonistka, blog, ale również instagram to kopalnia inspiracji. Jestem zakochana w jej urodzie, stylu i w jej przepięknych włosach, których jej tak zazdroszczę, że nawet sobie nie wyobrażacie, ale nawet w tej mojej okropnej zazdrości jestem w niej zakochana i dalej będę ją podziwiać.

2. Ubieraj się klasycznie, na ten blog trafiłam przez przypadek i początkowo wydał mi się nudny jak flaki z olejem. A dlaczego? Wszystko czarno białe, mało zdjęć, mała czcionka i tak dużo tekstu. Jednak zaczęłam czytać no i wiecie co? Spodobało mi się. Autorka widać zna się na tym o czym pisze. Choć po jej stylizacjach można stwierdzić, że na modzie to ona się nie zna, a jednak. Polecam poczytać przynajmniej kilka wpisów.

Na koniec moje inspiracje razem wzięte, czyli stronka, ale w sumie również aplikacja, która dostarcza mi najwięcej. Korzystam z niej bardzo często, najczęściej przed snem, kiedy nie mogę zasnąć, siedząc w autobusie. Przez pewien czas o niej zapomniałam, ale właśnie w ubiegłym miesiącu sobie o niej przypomniałam. Jest to oczywiście Weheartit. Ostatnio chyba najbardziej katowana przeze mnie aplikacja w telefonie.

Powiem wam szczerze, że już myślałam, że nie uda mi się napisać tego postu. Cały dzień miałam problem z internetem. Jeszcze do tego ten gorąc, który działa na mnie bardzo destrukcyjnie. Nie wiem czy w tez tak macie, że przy tak wysokiej temperaturze pracuje wam się strasznie. Ja tak mam i może jestem dziwna, ale nie mogę doczekać się września, nie przez to że mam wtedy urodziny, ale jest to taki mój miesiąc, wtedy czuję się idealnie.

Zakładam, że większość z podanych przeze mnie stronek jest wam znana, ale może jednak znalazło się tam też dla was coś nowego. Może dzięki mnie odkryjecie nowy kanał/bloga na który będziecie często wchodzić. Napiszcie również listę waszych kanałów/blogów, które was inspirują.

Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam na kolejne posty.
Papa.

2 komentarze:

  1. Paulina z mówiąc inaczej to kobieta torpeda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię callmeblodnie, oglądam ją od lat i nadal fajnie mi się jej słucha, ale na bloga jakoś nigdy nie zaglądałam, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli doceniasz moją prace i chcesz uczynić ją bardziej satysfakcjonującą dla mnie to pozostaw po sobie komentarz, obserwację, jeśli Twój blog okaże się dla mnie również ciekawy, to na pewno się odwdzięczę ;)