czwartek, 20 sierpnia 2015

beGLOSSY sierpień 2015

Wczoraj dotarła do mnie paczka z najnowszym beGLOSSY, którego nie powiem byłam bardzo ciekawa. W tym miesiącu firma postanowiła nas zaskoczyć i przygotowała dla nas dwie wersje kolorystyczną pudełeczka różową- sweet i zieloną- fresh. Mi przypadła wersja fresh. Jeżeli chcecie dowiedzieć się co jest w środku to zapraszam do dalszej części postu.


1. Pierwszym produktem jest Farmona Tutti Frutti peeling do ciała kiwi & karambola
cena: 3,57/100ml


 2. Sanase Winoterapia krem pod oczy
cena: ok. 128zł/15 ml


3. Carmex balsam do ust w tubce o smaku miętowym
cena: 10,49zł/10g


4. Organique kula do kąpieli Grecka
cena: 14,90zł/ 170g


5. Dermo Pharma Płatki kompres 4D z ekstraktem z ogórka
cena: 6,80zł/ 1 opakowanie

 6. Aussie Miracle Dry Shampoo Aussome Volume
cena: 24,99 zł/ 180ml

 A tak prezentuje się cała zawartość pudełeczka:


Musze wam przyznać, że zawartość pudełeczka bardzo przypadła mi do gustu. Poprzednie edycje nie trafiły tak w mój gust jak ta. Jestem pewna, że zużyję wszystkie produkty. Już nie mogę doczekać się ich używania. Carmex zaraz po zrobieniu zdjęcia, wyjęłam z pudełka i zaczęłam używać. Daje takie fajne mietowe uczucie na ustach.
Nie mogę się doczekać już używania tego kremu pod oczy, uwielbiam takie kremy i mam co do niego wielkie oczekiwania. Miejmy nadzieje, że im sprosta.
Mam nadzieje, że kolejne edycje pudełka będą tak samo udane jak ta i już nie mogę doczekać się kolejnego.
A wam co najbardziej się spodobało? Co chciałybyście wypróbować? Na odpowiedzi czekam w komentarzach.

Na dzisiaj uż tyle, zapraszam na kolejne posty i papa.

2 komentarze:

  1. Kula do kąpieli i szampon z Aussie wyglądają obiecująco :)

    Zapraszam też do mnie, stawiam malutkie kroczki :D
    http://minimalist-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś muszę skusić się na to pudełko :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli doceniasz moją prace i chcesz uczynić ją bardziej satysfakcjonującą dla mnie to pozostaw po sobie komentarz, obserwację, jeśli Twój blog okaże się dla mnie również ciekawy, to na pewno się odwdzięczę ;)