sobota, 2 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia 2015

Jako, że miesiąc kwiecień mamy już za sobą postanowiłam podzielić się z wami kosmetykami, które towarzyszyły mi właśnie w tym miesiącu i byłam z nich bardzo zadowolona. Większość to kosmetyki do pielęgnacji, ale to pewnie dlatego, że w tym miesiącu postawiłam właśnie na pielęgnację. A teraz już zapraszam do oglądania.

1.Odżywka do włosów.
Zacznę tak od góry, czyli od włosów. Oto odżywka do włosów firmy Dove, którą sobie bardzo ulubiłam w tym miesiącu. Bardzo często pryskałam nią włosy. Od razu stawały się miększe, piękniejsze i dało się je rozczesać bez dramatu. Póki co z niej nie zrezygnuje, bo jest świetna i polecam ją każdemu, choć nie jest bardzo wydajna, to i tak jest super.

2.Płyn micelarny
Skoro zaczynam od pielęgnacji, to następny w kolejności będzie płyn micelarny firmy L'oreal. Jakiś czas temu kupiłam go na promocji i muszę przyznać, że jest bardzo dobry. Nie uczula, nie podrażnia, makijaż zmywa dobrze, nie ma zapachu. Na opakowaniu wyraźnie napisane jest, że nie wymaga pocierania, ale bądźmy realistami ;)
3. Krem pod oczy.
Tego kremu używam już od stycznia codziennie rano, ale też i wieczorem, no i mogę powiedzieć tylko to, że dla mnie jest strzałem w 10! Dla mnie idealny. Wiem, że nie potrzebuję nie wiadomo czego, bo mam dopiero 21 lat, ale jednak skóra wokół oczu jest bardzo narażona, np. na wysuszanie przez demakijaż, korektor, wszystko działa szkodliwie, dlatego o tym nie zapominam, a ten krem jest świetny.


4.Balsam do ciała
Moja skóra w ostatnim czasie woła o nawilżenie, jest strasznie sucha, może to po zimie. Fakt, że to mleczko bardzo mi pomogło. Mleczkiem bym jednak tego nie nazwała, bo nie jest aż tak lejące, ale balsamem również, to coś pomiędzy, ale pięknie pachnie, dobrze nawilża i duża butla starcza na długo, bo to aż 400 ml.

5.Korektor pod oczy.
Czy udało mi się znaleźć ideał? Póki co tak, recenzję tego korektora już dla was robię, pewnie jutro się ukaże, dlatego nie będę się długo rozwodzić, ale moim zdaniem wart swojej ceny. No i jeszcze to, że kolor jest żółty a nie różowy.
6. Cienie, a dokładniej paleta cieni
Pewnie już zgadliście, nie jest to dla was zaskoczeniem, szczególnie po mojej recenzji (jeśli jej nie widziałaś to zapraszam klik ). Używałam jej codziennie, co też widać po stanie zużycia pierwszych trzech cieni.


7. Pomadka do ust
Mój ukochany kolor pomadki to właśnie ten, może sama pomadka nie trzyma się nie wiadomo jak długo, ale za ten efekt ją kocham i mogę ją nawet częściej poprawiać, podoba mi się, a więcej w recenzji oczywiście klik
8. Pędzel
Mój ukochany pędzel do podkładu H50 od Hakuro. Recenzję mam nadzieję zrobić niedługo. A póki co mogę wam powiedzieć, że nakładania podkładu bez niego sobie nie wyobrażam.

9.Perfumy
 Jeżeli chodzi o mój zapach miesiąca to zdecydowanie ten od Yodeymy i tak jest to, ta darmowa próbka. Używam jej tylko na specjalne okazje, bo jest przepiękna. Mogę wąchać ten zapach bez końca.

Dziś tak szybciutko, bo się nieco śpieszę. Jutro wyczekujcie recenzji korektora, a dzisiaj już tyle.
Życzę udanej majówki.
Buziaki. Pa.

2 komentarze:

  1. Ja miałam odpowiednik Chloe z Yodeyma i był to boski zapach. Boski! Znam też ten spray Dove do włosów, ale niestety nie polubiliśmy się ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli doceniasz moją prace i chcesz uczynić ją bardziej satysfakcjonującą dla mnie to pozostaw po sobie komentarz, obserwację, jeśli Twój blog okaże się dla mnie również ciekawy, to na pewno się odwdzięczę ;)