czwartek, 27 października 2016

DressCloud, czyli chmurki inspiracji

Witajcie moje kochane, dzisiaj chciałabym się z wami podzielić pewną stronką, jako, że goszczę tam już od dwóch lat i jestem częścią wspaniałej społeczności kobietek takich jak ja, czyli zakochanych w modzie, urodzie i kosmetykach, to pomyślałam, że podzielę się z wami tą skarbnicą inspiracji jaką jest DressCloud. Jest to portal, który powstał właśnie dla inspiracji, tak żebyśmy mogły się inspirować wzajemnie poprzez zamieszczanie tam zdjęć, oczywiście własnego autorstwa.

Zakładając konto na tymże portalu nie dość, że możemy inspirować siebie i innych poprzez zdjęcia, ale także możemy zyskać nieco więcej, gdyż zbieramy tam "kryształki", które później możemy zalicytować i wygrać świetne nagrody. Mi właśnie udało się wygrać swojego pierwszego swopa, z którego jestem bardzo zadowolona.




W jego skład wchodzi:
- peeling firmy Farmona o cudownym zapach
- pomadka Yves Rocher
- szczotka Forever 21 z motywem Londynu

Jestem bardzo ciekawa czy znacie ten portal, może macie tam konto? A jeśli nie to serdecznie zapraszam do jego założenia. Sama potrafię tam spędzić kilka godzin przeglądając zdjęcia, uwierzcie mi, że niektóre dziewczyny robię przecudne zdjęcia i jestem pod ich wielkim wrażeniem. Dla zachęty odsyłam was również do mojego profilu: Klik

Dziękuję Wam za czytanie, mam nadzieję, że post się spodobał.
Zapraszam na kolejne posty.
Do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli doceniasz moją prace i chcesz uczynić ją bardziej satysfakcjonującą dla mnie to pozostaw po sobie komentarz, obserwację, jeśli Twój blog okaże się dla mnie również ciekawy, to na pewno się odwdzięczę ;)